RIT Hurtig support
Vores målsætning for IT-supporten er:
- Hurtig reaktionstid og problemløsning
- God rådgivning
- At tale et sprog som brugeren forstår
Virksomhedens fordele
- Hurtig hjælp til både små og store IT-problemer
- Let adgang til kompetente IT-ressourcer
- Ingen bureaukratiske telefonsluser eller lignende
Vi har en ekstremt kort reaktionstid, når vi får besked om at en virksomhed har et alvorligt IT-nedbrud.
Vi kan klare de fleste IT-supportopgaver pr. telefon og via remote opkobling. Men vores IT-konsulenter kører også gerne ud til virksomheden, hvis det gør opgaven nemmere at løse.
Nedsæt supportbehovet
Vores erfaring er, at antallet af supportkald kan nedsættes væsentligt ved at tegne RIT IT-driftsaftale og RIT Brugersupport.
Er du ny kunde ved RIT, udarbejder vi først en IT-dokumentation om jeres IT-installation, så vi kan hjælpe hurtigt og professionelt, når det brænder på.
Ved servernedbrud og lignende kritiske problemer laver vi omgående omprioritering, så problemløsning starter med det samme.
Support priser
Det koster ikke noget at have adgang til vores Service Desk. Vi kan enten sende en faktura på hvert opkald eller I kan få en fast pris pr. bruger for fuld brugersupport inkl. pc management.
Er du eksisterende kunde giver vi gerne et hurtigt svar uden beregning og genopkald vedrørende tidligere supportkald løses naturligvis også fleksibelt.
I RIT Service Desk sidder vores dedikerede Service Desk team klar til at hjælpe din virksomhed med IT-opgaver og –udfordringer.
Send formularen...
...vi vender tilbage hurtigt
Send formularen...
...vi vender tilbage hurtigt