RIT Hurtig support

Vores målsætning for IT-supporten er:

  • Hurtig reaktionstid og problemløsning
  • God rådgivning
  • At tale et sprog som brugeren forstår

Virksomhedens fordele

  • Hurtig hjælp til både små og store IT-problemer
  • Let adgang til kompetente IT-ressourcer
  • Ingen bureaukratiske telefonsluser eller lignende

Vi har en ekstremt kort reaktionstid, når vi får besked om at en virksomhed har et alvorligt IT-nedbrud.

Vi kan klare de fleste IT-supportopgaver pr. telefon og via remote opkobling. Men vores IT-konsulenter kører også gerne ud til virksomheden, hvis det gør opgaven nemmere at løse.

Nedsæt supportbehovet

Vores erfaring er, at antallet af supportkald kan nedsættes væsentligt ved at tegne RIT IT-driftsaftale og RIT Brugersupport.

Er du ny kunde ved RIT, udarbejder vi først en IT-dokumentation om jeres IT-installation, så vi kan hjælpe hurtigt og professionelt, når det brænder på.

Ved servernedbrud og lignende kritiske problemer laver vi omgående omprioritering, så problemløsning starter med det samme.

Support priser

Det koster ikke noget at have adgang til vores helpdesk. Vi kan enten sende en faktura på hvert opkald eller I kan få en fast pris pr. bruger for fuld brugersupport inkl. pc management.

Er du eksisterende kunde giver vi gerne et hurtigt svar uden beregning og genopkald vedrørende tidligere supportkald løses naturligvis også fleksibelt.

I RIT Helpdesk sidder vores dedikerede helpdesk team klar til at hjælpe din virksomhed med IT-opgaver og –udfordringer. 

Ring mig op

14 + 11 =

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed, så kontakt os på telefon 40882230 eller via denne formular:

2 + 9 =