IT-support – Service desk

Hos RIT A/S kan du få en fast aftale om IT support. Med en aftale om IT-support sikrer du, at medarbejderne kan få fuld adgang til pc-relateret brugersupport, når de har behov for det. Når en medarbejder kontakter os med IT-udfordringer, løser vi hurtigt problemstillingen. Dermed kan medarbejdernes tabte arbejdstid minimeres, og de kan hurtigt komme tilbage til deres arbejdsopgaver.

Vores målsætning for IT-supporten er:

  • Hurtig reaktionstid og problemløsning
  • God rådgivning
  • At tale et sprog som brugeren forstår

Vores Service Desk sidder klar

Vi har vores egen dedikerede Service Desk, som sidder klar til at løse både level 1 og 2 opgaver. Vores Service Desk består af erfarne IT supportere, som alle har stor erfaring med løsning af forskellige IT-problemstillinger. Vores IT supportere er alle både server- og pc-specialister. Ud over et højt kompetenceniveau, så taler alle vores IT-supportere dansk og engelsk – og så kan de lide at tale med kunderne på et sprog, som alle forstår.

Fordele ved IT-support hos RIT

  • Hurtig hjælp til både små og store IT-problemer
  • Let adgang til kompetente IT-ressourcer
  • Ingen bureaukratiske telefonsluser eller lignende

Vi har en ekstremt kort reaktionstid, når vi får besked om at en virksomhed har et alvorligt IT-nedbrud.

Vi kan klare de fleste IT-supportopgaver pr. telefon og via remote opkobling. Men vores IT-konsulenter kører også gerne ud til virksomheden, hvis det gør opgaven nemmere at løse.

Få hurtig IT support

Når du har brug for IT support, kan du udfylde vores support-formular eller sende en mail til servicedesk@rit.dk. Når du har sendt din support-henvendelse, modtager du en bekræftelse, og der bliver oprettet en ticket i vores system. Så snart din ticket er oprettet, kan vores IT supportere gå i gang med at håndtere din henvendelse.

Når der oprettes en ticket i vores system, oprettes der en sag, som vi bruger til at følge op på problemløsningen indtil supportbehovet er løst. Det er din sikkerhed for, at din henvendelse bliver fulgt til dørs.

Mange IT-udfordringer kan løses fjernbetjent. Det betyder, at du kan få hurtig og effektiv hjælp uanset hvor i landet, du sidder. Er der behov for at have en IT supporter til stede i virksomheden, har du også mulighed for at få en fast aftale, hvor vi stiller en erfaren IT supporter til rådighed hos jer.

Kontakt os for at få en fast aftale om IT-support. Ring på telefon 70 22 21 80, send en mail til info@rit.dk eller udfyld kontaktformularen nederst på siden.

IT support ved alvorlige IT-nedbrud

Vi ved, at et IT-nedbrud kan have alvorlige konsekvenser for en virksomhed. Derfor er vores reaktionstid på denne type henvendelser altid hurtig. Ved alvorlige IT-nedbrud beder vi dig ringe direkte til vores Service Desk på 87 36 88 99.

Bestil IT-support her

    Er du eksisterende kunde?

    Hvor kritisk er fejlen?

    RIT PC Management

    Når du indgår en aftale med os om IT support, får du også en aftale om RIT PC Management. Med RIT PC Management får du en licens til en softwareagent, som sikrer, at pc’en løbende bliver opdateret. Det gælder for både Windows Update, antivirus og andre sikkerhedssystemer samt tredjepartsprogrammer som f.eks. Adobe, der er et af de vigtigste at få opdateret, men samtidig et af de mest glemte.

    RIT PC Management sikrer, at pc’en og programmerne altid er opdateret. Uopdaterede programmer og styresystem er ofte årsagen til sikkerhedshuller, eller at der opstår et større behov for pc support. Ønsker du en aftale om RIT PC Management men uden en fast IT supportaftale, så se mere om RIT PC Management her.

    Fordelene ved RIT PC Management er dels, at opdateringer løbende bliver gennemført, samt en mere effektiv styring af pc’erne. Softwareagenten, som vi anvender, giver nemlig mulighed for at holde styr på antal og indhold på pc’erne (Asset Management) samt Client Management, som giver en mere effektiv support og hurtigere fejlfinding og automatisering af driftsopgaver. Derudover giver RIT PC Management mulighed for fjernovertagelse af pc’en, når der er behov for IT support, hvilket betyder at IT-udfordringer hurtigt kan løses.

    IT support til fast lav pris

    Med RIT IT support får du en fast aftale om IT support og PC support til en fast pris. Det koster ikke noget at have adgang til vores Service Desk. Du betaler en fast pris pr bruger, og får fuld adgang til pc-relateret brugersupport uden at virksomheden modtager separate opkrævninger på det.

    Vil du høre mere om RIT IT support, eller ønsker du at lave en fast aftale, så kontakt os – udfyld formularen herunder, eller ring til os på 70 22 21 80.

    Send formularen...

    ...vi vender tilbage hurtigt

    Send formularen...

    ...vi vender tilbage hurtigt

      * = Obligatorisk felt

      Tilmeld nyhedsbrev

      Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, modtager du nyheder fast hver anden måned. Derudover modtager du særskilte invitationer til vores faglige events.

      Vores nyhedsbreve indeholder 3-4 korte nyheder om aktuelle og vigtige dagsordener inden for IT, herunder udviklingen indenfor tech og AI, vigtige sikkerhedstiltag, nye trends, regler og love samt andre relevante emner, som det er vigtigt at holde sig opdateret på.

      Vi sender også invitationer til vores RIT Brain Booster seminarer, webinarer og andre events.

      Indholdet er målrettet beslutningstagere indenfor IT og IT-sikkerhed, IT-professionelle, IT-brugere - og alle der bare gerne vil holde sig ajour med alt det spændende, der sker inden for den teknologiske udvikling.

      Vi lover, at indholdet ikke er nørdet.

        Vi sender vores folder om IT-sikkerhed til dig inden for få minutter.



        Se privatlivspolitikken her.