Support

Har du brug for support, kan du se her, hvordan du får kontakt med os.

Vil du gerne vide mere om vores support kan du læse videre herunder:

Vi har vores egen helpdesk med dedikerede IT-supportere, som kan hjælpe med både level 1 og 2 opgaver. Vi har ikke noget bureaukrati og vores supportere er meget hands-on, så du får hurtig hjælp. Vores supportere taler dansk og engelsk og er alle både server- og pc-specialister – og så kan de lide at tale med kunderne på et sprog som alle forstår.

Vi har de sidste nye supportværktøjer, så vi kan hjælpe hurtigt og effektivt. Du får en ”ticket”, så der altid er en sag at følge op på indtil supportbehovet er løst.

Den samme ordning kan også laves på RIT Support, hvor vi stiller med en erfaren IT-supporter, der på fast aftalebasis er on-site hos kunden kan varetage IT-brugersupport og klientrelaterede opgaver hos kunden.

RIT Support

RIT Support er en af vores standardiserede driftsydelser, hvor man som kunde kan betale en fast pris bruger og får fuld adgang til pc-relateret brugersupport uden at virksomheden modtager separate opkrævninger på det. Når pc-brugerne kan få løst deres IT-udfordringer med det samme, bliver de både mere tilfredse som mennesker, men de bliver også meget mere produktive i virksomheden.

RIT Support inkluderet også ydelsen RIT PC Management, som er beskrevet her.

RIT PC Management

Med RIT PC Management får man licens til softwareagent, som sikrer at pc’en løbende bliver opdateret både med Windows Update, med antivirus og andre sikkerhedssystemer samt 3. parts programmer som f.eks. Adobe, der er et af de vigtigste at få opdateret men samtidig også det mest glemte. Vi udfører opdateringerne, også kaldet Patch Management, på kundens pc’er, og det arbejde er med i betalingen for RIT PC Management.

Med RIT PC Management er man mere end velkommen til også at benytte vores helpdesk til diverse brugersupportopgaver og det betaler man for separat. Ønsker man i stedet en fast månedlig pris på brugersupporten, så skal man vælge ydelsen RIT Support.

Agenten giver også mulighed for at holde styr på antal og indhold på pc’erne (Asset Management). Man får også mulighed for at udrulle ny software fra centralt hold (Software Deployment). Til disse to områder afregnes vores eventuelle tidsforbrug separat. Generelt giver RIT PC Management en mere effektiv styring af pc’erne, Client Management, hvilket giver en mere effektiv support og hurtigere fejlfinding samt automatisering af driftsopgaver.

Ring mig op

14 + 3 =

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed, så kontakt os på telefon 40882230 eller via denne formular:

5 + 6 =