Er din virksomhed klar til den nye forordning?
Har din virksomhed jobansøgere og ansatte? Og bruger virksomheden et mailsystem til at sende fakturaer? Så opbevarer I højst sandsynligt både navne, adresser, e-mails og andre persondata, som er omfattet af de eksisterende og kommende, øgede persondataretlige krav. Det stiller ikke mindst nye krav til virksomhedens IT-systemer.
At efterleve de nye persondataregler og den kommende forordning stiller nye krav til virksomhedens IT-systemer.
Hvad gå-hjem-mødet omhandlede
Gå hjem-møde omhandlede, hvordan virksomhederne lærte at knække nødden om virksomhedens praktiske arbejde mod at efterleve de nuværende persondataregler og den kommende forordning.
Der blev også demonstreret, hvordan konkrete IT-løsninger kunne sikre, at virksomheden levede op til de nye krav.
________________________________________________________________________________________________________________
Er du i tvivl om din virksomhed har sikre IT-løsninger, der lever op til de nye persondataregler? Så kontakt os på nedenstående oplysninger.
Telefon: 7022 2180
Kontaktformular: udfyld her