Flere af vores kunder har ønsket at få serviceret Xerox-maskiner hos os, hvor de i forvejen får serviceret alle øvrige maskiner til print, scan og kopi. Ikke fordi de på nogen måde har været utilfredse med Xerox’ meget kompetente teknikere, men fordi de gerne vil have single-point-of-contact.

Hvis du er en af disse kunder, er dit ønske nu blevet opfyldt, for pr. 15. maj 2013 er Røsfeld IT – som den første Xerox Partner i Danmark – blevet Xerox Authorized Service Provider. Fremover har vi i Røsfeld IT det samlede ansvar for service på Xerox udstyr til print, scan og kopi. I forvejen har vi i fire år haft status som Xerox Partner, og takket være det nære samarbejde og vores 25-årige erfaring med egen serviceafdeling, har Xerox vurderet, at vores Xerox-kunder fortsat vil få den meget høje servicekvalitet, de har fået hos Xerox selv, og som de i alle årene har fået hos os, når det drejer sig om øvrige produkter.

Læs mere om hvad det betyder her

Vi har i den forbindelse udvidet og forstærket vores serviceafdeling ved at ansætte en utrolig kompetent servicetekniker fra Xerox, nemlig Kent Bonde, der er en af de højst certificerede inden for Xerox’ serviceområde på både print, scan og kopi. Så nu kan du glæde dig over, at du kun skal henvende dig ét sted, uanset om du har brug for rådgivning, ny toner, tælleraflæsning eller service på din Xerox-maskine – du tager bare fat i Røsfeld IT.

    Vi sender vores folder om IT-sikkerhed til dig inden for få minutter.



    Se privatlivspolitikken her.