Kan din virksomhed undvære autoriseret service på printløsninger?

Det betyder autoriseret service

Hos Røsfeld IT tilbyder vi managed print services skræddersyet til både små, store og mellemstore virksomheder. Alt efter om der er tale om et almindeligt kontorforbrug af print eller store produktionsanlæg i den grafiske branche, er det ikke uden betydning, om den service og support, I bliver tilbudt, er autoriseret fra fabrikanten.

Det er nemlig kun med en autorisation fra fabrikanten, at man som serviceyder har adgang til de nødvendige originale reservedele, firmware og servicesystemer.

Vi har valgt at forhandle printere fra Xerox, og det indebærer et stort udvalg af alt fra A4-printere til digitale produktionsprintere. Fælles for dem er, at de er af høj kvalitet og leverer en stabil og solid ydelse. Gennem flere år har vi således været Xerox Authorized Service Provider og Xerox Authorized Concessionaire. I 2014 var vi desuden Årets Xerox Partner.

Det betyder dog ikke, at vores teknikere ikke kan finde ud af at servicere printere fra andre brands – men den autoriserede service fås kun til Xerox printere, hvilket er uundværligt i nogle brancher.

Outsourcet service af produktionsprintere

Når man lever af at sælge grafiske produkter såsom bøger og tryksager til markedsføring, er hjertet i trykkeriet produktionsprinteren. Det er derfor behæftet med store tab, hvis servicen på dette vitale organ ikke er optimal.

Hvis jeres virksomhed har outsourcet serviceringen og supporteringen af jeres Xerox produktionsprintere, giver det tryghed i hverdagen at vide, at eksempelvis udskiftningen af reservedele sker med originale Xerox reservedele – af en Xerox-uddannet tekniker. Ligeledes gælder det med opdateringen af firmware og servicesystemer, som også kræver en Xerox Autorisation for at have adgang til de originale systemer.

Det indebærer en MPS-løsning

Når man outsourcer servicen og driften af sine printløsninger, indebærer det den daglige og løbende drift, som består af:

  • Servicering og udskiftning af reservedele
  • Automatisk forsyning af ny toner og øvrige forbrugsstoffer
  • Udskiftning af udstyr
  • Løbende optimering i forhold til printbehov

Læs mere om en almindelig print-driftsaftale her.

Særligt for den grafiske branche

I forhold til den grafiske branche, er det særligt vigtigt med den autoriserede service. I vores servicepakke indgår blandt andet:

  • Xerox uddannede serviceteknikere
  • Grafiske specialister
  • Produktspecialister
  • Print-systemkonsulenter
  • IT-systemkonsulenter

Vi har altså en samlet pakke af specialister, der står klar til at rådgive og udføre service for jeres virksomheds printsystem.

Når vi indgår i et samarbejde med en virksomhed, nøjes vi derfor ikke med at holde øje med tællertal fra printeren, levere ny toner og sende en tekniker, når printeren har problemer. Vi engagerer os i hele virksomheden. Kan vi for eksempel se et uudnyttet vækstpotentiale hos jer – eller måske et sted, hvor I kan spare udgifter – er vi gerne jeres sparringspartnere.

Er du kommet i tvivl om, hvorvidt din virksomhed har en optimal løsning på driften af jeres print?

Kontakt os for at høre mere om, hvad Røsfeld IT kan tilbyde i forhold til autoriseret service af Xerox printere.

Eller læs mere om vores MPS-løsninger til den grafiske branche her.

    Vi sender vores folder om IT-sikkerhed til dig inden for få minutter.



    Se privatlivspolitikken her.