Kan du også opnå markante forbedringer med autoriseret printservice?

Som vi også kunne skrive om i et tidligere indlæg, så er computerproblemer skyld i en masse spildt arbejdstid. Det gælder også det bøvl, som mange virksomheder har med deres printere.

Har du tænkt over, hvor meget tid, der går med følgende:

  • Printere, der ikke virker som de skal?
  • Opdatering af printdrivere (og at finde ud af, at de udgør problemet)?
  • Bestilling og håndtering af blækpatroner eller toner?
  • Tilkaldelse af printerservice?
  • At oprette forbindelse til trådløse printere?

Disse og mange flere problemer med printere skaber frustration og tidsspilde i hverdagen – og hidtil har det ikke kunnet gøres ret meget nemmere. Men med moderne softwareteknologi findes der nogle gode og effektive løsninger.

Managed Print Services med smart software fra Xerox

Som Xerox Autoriseret Service Provider kan vi bruge markedets bedste software, der sætter os i stand til at modtage al den nødvendige information om en printers tilstand direkte i vores servicecenter. Når man taler om ”printdrift” og ”managed print services” (MPS), er det blevet en betydeligt bedre service, efter det er blevet muligt at installere denne software hos kunderne. Vi kan nemlig se vores kunders printeres helbredstilstand direkte hos os.

Hvad kan vi så bruge denne software til?

Med informationerne fra systemet kan vi reagere nemt og hurtigt, når vi modtager en fejlmeddelelse. Mange af problemerne kan endda løses gennem fjernsupport. Hvor man tidligere har skullet aflæse printerens tællertal og holde øje med forbrugsstofferne, er der gået en del tid med det – nu kan vi se, hvilke forbrugsstoffer, der er ved at være opbrugt, og dermed kan vi sende dem afsted i god tid, uden kunden skal gøre noget.

Fra vores servicecenter kan vi også:

  • Se printerens helbredstilstand
  • Diagnosticere ved fejl
  • Løse fejl gennem fjernsupport og telefonisk vejledning
  • Tage den rigtige reservedel med ved første servicebesøg

Alt dette sparer både vores kunder og os selv for en masse spildtid. Tidligere har vi ofte været nødt til at køre ud til vores kunder, for at finde ud af hvad der var galt med printeren. Nogle gange har løsningen været en simpel softwareopdatering – og det kan være svært at finde problemet via telefonen, når vores kunder beskriver problemerne.

Nu kan vi løse mange flere driftsstop hurtigt, uden kunden skal vente på servicebesøg. I de tilfælde, hvor der er brug for servicebesøg, kan vi de fleste gange have den rigtige reservedel med på første besøg. Alt i alt sparer vi hinanden for en hel masse tid, og printerne bliver mere produktive.

Vil du også spare tid i hverdagen?

Kan du nikke genkendende til nogle af de problemer, som vi ridser op? Så prøv at forhøre dig, om du har fået automatiseret printserviceaftalerne fra en autoriseret service provider. Vi har gjort det ved de fleste af vores kunder – og det virker.

Læs mere om managed print services her (MPS – printdriftaftale – printservice) eller muligheden for automatisk genbestilling af toner her.

Du kan selvfølgelig også bare ringe til os med det samme på 70 22 21 80 – eller bruge vores kontaktformular 🙂

Send formularen…

…vi vender tilbage hurtigt

Send formularen…

…vi vender tilbage hurtigt

    * = Obligatorisk felt

    Virksomheder som vi hjælper

    Mobilex kundecase

    Lokal IT i trygge hænder

    “… vi føler os i trygge hænder, når vi får travlt i august”

    – Gemma Brotherthon-Ratcliffe, Aarhus Festuge

    LVK - Landbrugets Veterinære Konsulenttjeneste

    Sikker IT uden nedetid

    “Konsulenten fra RIT kender hele vores opsætning 110%, og vi kan hurtigt få hjælp.”

    – Claus Søndergaard, LVK

    Labelco

    Et robust og sikkert IT-setup

    Gennem RIT har vi fået adgang til en stor og kompetent IT-afdeling, som vi ikke selv havde ressourcer til.

    – Heidi Storm Vikke, PreMed

    SGM

    Fokus på høj IT-sikkerhed

    “Vi skal ikke være eksperter indenfor hverken IT-sikkerhed eller -support. Derfor har vi valgt den fulde pakke hos RIT.” 

    – Rolf Andersen, Løbeshop.dk

    Få vigtige nyheder fra RIT

    Når du tilmelder dig RIT Insider, modtager du relevante nyheder én gang i måneden. Derudover modtager du særskilte invitationer til vores faglige events og arrangementer.

    RIT Insider indeholder 3-4 korte nyheder om aktuelle og vigtige dagsordener inden for IT, herunder udviklingen indenfor tech og AI, vigtige sikkerhedstiltag, nye trends, regler og love samt andre relevante emner, som det er vigtigt at holde sig opdateret på.

    Vi sender også invitationer til vores gratis RIT Brain Booster seminarer og webinarer samt andre arrangementer med interessante indlægsholdere og key note speakere.

    RIT Insider er målrettet beslutningstagere og IT-professionelle i små og mellemstore virksomheder – samt andre der gerne vil holde sig ajour med udviklingen indenfor digitalisering, IT, cybersikkerhed og andre vigtige dagsordener, der påvirker vores IT-valg.

    Vi lover, at indholdet ikke er nørdet.

      Vi sender vores folder om IT-sikkerhed til dig inden for få minutter.



      Se privatlivspolitikken her.